דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ליפותרפיה - שיטת ליפותרפיה - מרזים בהפסקת צהריים 

מאת    [ 06/04/2010 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2473 פעמים ]

מחקרים מוכיחים כי 55%-70% מכלל הנשים, הן בעלות חלום אחד משותף, כיום זה כבר לא סוד שרוב הנשים חולמות על גוף רזה וחטוב. וכמה שלא נעודד את עצמנו במשפטים מסוג: "גבר אמיתי לא אוהב עצמות בשק" או "בן אדם טוב הוא בן אדם גדול", כולנו חולמות על גזרה דקה.

אי אפשר לומר שנשים לא עושות כלום בנדון. אך רובן משתכנעות בחוסר יעילותן של דיאטות. כולנו מכירות את אפקט ה"יו-יו", כאשר בסיום הדיאטה המשקל חוזר ואף מביא איתו מספר קילוגרמים נוספים. בחדר כושר המשקל יורד מאד לאט ובואו נודה, לכמה מאיתנו יש מספיק כוח רצון?

עד לאחרונה הדרך המהירה והקיצונית ביותר להיפטר ממאגרי שומן עודפים הייתה שאיבת שומן. רבים עדיין חושבים שזוהי הדרך היחידה לתקן את הגזרה "במהירות, ברצינות ולאורך זמן". אמנם, היום ידוע כי השיטה הזו שייכת לעבר.

קליניקה SUN, מחדירה לשוק שיטה מהירה יותר ופחות מסוכנת הנקראת: ליפותרפיה. ואם יש כאלה, שחשבו כי הכותרת של המאמר פשוט בדיחה לא מוצלחת, אנחנו נציין, שאפשר להיפטר מכפלי שומן מיותרים בעזרת... הזרקות. תערובת מיוחדת של חומרים ממיסי שומן, מוזרקת למקומות "בעיתיים". החומר מוזרק באופן ממוקד לאזורים אשר לגביהם סוכם עם רופא במהלך הייעוץ – סנטר כפול, בטן, גב, פנים הברך, החלק התחתון של הישבן. כך, לצורך העניין, נבנית גזרה חדשה. האין זהו החלום של כולנו?

נשאלת שאלה לגיטימית: "כיצד השומנים אשר הומסו עוזבים את הגוף?". תוצרי פירוק השומנים באים בתגובה למלחי המרה ויוצרים תרחיף אשר מגיב ביעילות לחילוף החומרים של שומנים. בצורה זו הם מתחברים עם כולסטרול "טוב", מועברים לכבד ומתחמצנים. תהליך זה אינו מורגש ולגמרי בטוח. יתרה מזו, הזרקה של תערובות ממיסות שומן תורמת לשיפור מצב העור.

בקליניקה SUN ניסו מטופלים רבים את הטיפול במלוא מובן המילה - בהפסקת הצהריים. הטיפול אורך כ-15-20 דקות והינו פשוט - סדרת זריקות תת-עוריות לא עמוקות ע"י מחט דקה מאד.

לשיטת הליפותרפיה יש הרבה מאד יתרונות – יעילות בשימוש ותוצאות מהירות, טיפול ללא כאבים, אפשרות להיפטר ממצבורי שומן בצורה "נקודתית" במקומות "הבעייתיים", השפעה חיובית על מראה העור. מי שמגדיר את עצמו כעצלן, אך בכל זאת דואג לעצמו, במוקדם או במאוחר יחשוב על פתרון "פוגע" שכזה של בעיית "הדלדולים". אך ככל שתקדימו, כך ייטב.

למידע נוסף: http://www.sun-clinic.co.il/aestheticmedicine/hebrew/liposaction.html

ניתן לקבל ייעוץ ב- 8 סניפים של קליניקה SUN הפזורים ברחבי הארץ וגם באתר האינטרנט של הקליניקה, בכתובת http://www.sun-clinic.co.il/hebrew/ מידע נוסף ניתן לקבל בטלפון 1800-321-123, 03-6962984.

קליניקה "סאן" הינה רשת מרפאות ייחודית המחויבת לתוצאות בפתרון בעיות רפואיות ללא ניתוח ובזמן הקצר ביותר. הקליניקה עוסקת בפעילות אבחון וריפוי ב-9 תחומי רפואה: פרוקטולוגיה, כירורגיית כלי דם, אורולוגיה, סקסולוגיה, גניקולוגיה, מחלות עור, אורתופדיה, רפואה אסטתית וכירורגיה פלסטית. סניפי הרשת פרוסים ב-8 ערים בישראל: תל-אביב, חיפה, אשדוד, ראשון-לציון, נתניה, באר-שבע, כרמיאל וירושלים. ניתן לפנות אלינו בטלפון 1800-321-123 או באתר האינטרנט http://www.sun-clinic.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב